poniedziałek, 18 listopada 2013

Kursik jak zrobić dzwoneczek z kordonka.

 Potrzebne będą:
dzwonek ze styropianu
woreczek
szpilki
kordonek 
krochmal
 Dzwonek wkładamy do woreczka.
 Szpilki wpinamy dookoła dzwoneczka i cztery u góry żeby nić nie spadła.
 Zaczynamy owijanie.
 Gotowe.
 Nie owijamy od spodu!!! Tędy wyciągniemy dzwonek po wyschnięciu.
 Teraz moczymy w krochmalu.
 Suszymy na kaloryferze.
Po wyschnięciu wyciągamy szpilki, dzwonek i woreczek.
Gotowe.
 Ja ozdabiam lakierem bezbarwnym do paznokci i brokatem.
Lakier dobrze trzyma brokat i szybko schnie.
Mam nadzieję, że komuś się kursik przyda.

10 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten dzwoneczek;)Mary sorki za taką ilość wiadomości ,ale się totalnie zapętliłam;))Nawet nie zerknęłam na literówki;((Przepraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kursik a dzwoneczki są bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł jest rewelacyjny, a gotowy dzwoneczek wygląda cudaśnie :-) Niestety mi jakoś nie wychodzą ozdoby robione w ten sposób :-( Ale gratuluję pomysłu :-)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Kursik cudowny. Na pewno skorzystam. Widzę, że obie mamy ogromną ilość obserwujących hehe :) Zapraszam do mnie :)))) Ja u Ciebie zostaję na dłużej i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny dzwoneczek!!! Bardzo miło, że dzielisz się swoją wiedzą i umiejętnościami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny, spróbuję zrobić takie dzwonki bo akurat mam steropianowe dzwonkowe nakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny kursik :) przyda się :) dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spróbowałam - tragedia wszystko poszło nie tka ale się nie poddaję dam sobie jeszcze jedną szansę ;) Wielki Podziw dla Twoich zdolności!!!

    OdpowiedzUsuń